Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Η αποκάλυψη του Τάσου Χαλκιά: «Αντιμετωπίζω οικονομικά προβλήματα και κινδυνεύω να χάσω το σπίτι μου»

Η σοκαριστική αποκάλυψη του Τάσου Χαλκιά: «Αντιμετωπίζω οικονομικά προβλήματα και κινδυνεύω να χάσω το σπίτι μου»

Ο Τάσος Χαλκιάς μίλησε στην Τατιάνα Στεφανίδου για τα οικονομικά
προβλήματα που αντιμετωπίζει κινδυνεύοντας μάλιστα να χάσει μέχρι και το σπίτι του.
«Κατάφερα να έχω να έχω ένα εξοχικό με τον αδερφό μου. Αυτό το σπίτι είναι σε κίνδυνο γιατί είναι χρεωμένο και έχει βγει σε πλειστηριασμό», δήλωσε στην εκπομπή "Μίλα". Όλα ξεκίνησαν όταν αποφάσισε να ανοίξει την σχολή του.
«Το 2008 μάζεψα ότι είχα και δεν είχα για να φτιάξω τη σχολή. Ήταν ένα όνειρο ζωής. Δεν μπόρεσα να αντιμετωπίσω εγκαίρως το πρόβλημα που θα συνέβαινε. Από τότε που τέλειωσα την δραματική σχολή θυμάμαι ότι είχα πει στον συχωρεμένο τον δάσκαλό μου ότι θέλω να γίνω δάσκαλος. Περίμενα 40 χρόνια για να κάνω την δική μου σχολή. Αν είχα ιδιόκτητο κτίριο δεν θα ήμουν στην κατάσταση που είμαι. Το νοίκιασα το κτίριο με πολύ ακριβό ενοίκιο και το έφτιαξα». Εξομολογήθηκε ότι επειδή χρωστούσε κάποια ενοίκια του έκαναν έξωση από την σχολή. Έχω μάθει στην ζωή μου να αγωνίζομαι και δεν έχω πρόβλημα να ξεκινήσω από την αρχή». 

gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...