Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Ι. Λιβανός: Εχω καταθέσει σοβαρά στοιχεία


Ο κτηματομεσίτης που «έδωσε» τους Μεϊμαράκη, Βουλγαράκη και Λιάπη μίλησε στο κεντρικό δελτίο του ΣΚΑΙ για
την υπόθεση. Ο κ. Ιωσήφ Λιβανός στην ουσία και παρά τις επίμονες ερωτήσεις του δημοσιογράφου αν τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του αφορούν στα συγκεκριμένα πολιτικά πρόσωπα απέφυγε να δώσει σαφή απάντηση:

«Υπάρχουν γεγονότα και ενδείξεις. Εχω καταθέσει σοβαρά στοιχεία και έχω ρητή απαγόρευση μέχρι να καταθέσω να μην μιλήσω για την υπόθεση. Δέχομαι απειλές. Κατέθετα επί 14 ώρες και αυτά που έχω να πω είναι τόσα πολλά που θα χρειαστούν 3 μέρες επί 14 ώρες για να τα καταθέσω. Υπάρχουν στοιχεία που αφορούν και το ΣΔΟΕ και τις εισαγγελικές αρχές. Στις επόμενες μέρες θα βγουν κάποιες ανακοινώσεις. Εχω ήδη καταθέσει 5.000 τραπεζικά έγγραφα. Οι λογαριασμοί τόσο σε Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό έπρεπε να είχαν ανοίξει από καιρό»

Ο κτηματομεσίτης έγινε ακόμα πιο αινιγματικός: «Οταν φτάσει η ώρα θα μιλήσω. Θα περιμένω το πόρισμα του ΣΔΟΕ».

Ο κ. Λιβανός αναφερόμενος στη σχέση του κατασκευαστή κ. Καρούζου με τον κ. Μεϊμαράκη είπε: «Ο Καρούζος ήταν κατηγορούμενος σε 95 υποθέσεις. Ο Μεϊμαράκης παρασύρθηκε. Δεν θα μπορούσε να κάνει κουμπαριά με κάποιον που ήταν κατηγορούμενος σε 95 υποθέσεις».


protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...