Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

ΒΙΝΤΕΟ: Το συγκινητικό τελευταίο μήνυμα ενός 18χρονου λίγο πριν πεθάνει

ΒΙΝΤΕΟ: Το συγκινητικό τελευταίο μήνυμα ενός 18χρονου λίγο πριν πεθάνει

Μετά από 18 χρόνια «μάχης» με μια σπάνια καρδιακή νόσο ο
Ben Breedlove από τις Η.Π.Α. άφησε την τελευταία του πνοή τη μέρα των Χριστουγέννων.
Γνωρίζοντας ότι το τέλος του είναι κοντά ο νεαρός Ben άφησε δύο πολύ συγκινητικά βίντεο για το φόβο του για το θάνατο, για όσα στερήθηκε και όσα τον στεναχώρησαν σε αυτά τα 18 χρόνια.
«Ποτέ δεν κατάφερα να παίξω κάποιο άθλημα όπως έκαναν οι φίλοι μου. Είναι κάπως χάλια που δεν έζησα ποτέ αυτό το κομμάτι της ζωής μου», γράφει σε ένα κομμάτι χαρτί, το οποίο τοποθετεί μπροστά από μια κάμερα.
Ο ίδιος συνεχίζει μιλώντας-μεταξύ άλλων-για τις 3 φορές που κατάφερε να κοροϊδέψει το θάνατο, όπως επίσης και για την εγχείρηση στην οποία του τοποθέτησαν καρδιακό βηματοδότη (μια συσκευή που θα τον βοηθούσε να κρατηθεί στη ζωή).
Στο τέλος, ο Ben κάνει λόγο για ένα όνειρο που είχε δει, όταν λιποθύμησε στο σχολείο. Στεκόταν σε ένα λευκό δωμάτιο, ντυμένος με ένα κουστούμι με τον αγαπημένο του ράπερ, Kid Cudi, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά. «Κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη και σκέφτηκα πώς ήμουν περήφανος για τον εαυτό μου αλλά και για το ό, τι έχω κάνει σε όλη μου τη ζωή. Ήταν η καλύτερη αίσθηση».
Λίγες μέρες μετά την ανάρτηση των δύο βίντεο στο ίντερνετ, ο Βen Breedlove κατέληξε, όμως η κίνησή του να μοιραστεί τους πιο ενδόμυχους φόβους του, τα παράπονα και τις αθώες σκέψεις του με τον κόσμο, είναι τουλάχιστον συγκινητική. Γιατί κατάφερε να περάσει αθόρυβα, αλλά ταυτόχρονα πολύ «δυνατά» τα μηνύματά του.
ΠΗΓΗ: mediagate.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...