Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Αθλιότητα: «Κάναμε ότι κάναμε με τη θέλησή της, μετά την έκαψα και έφυγα», λέει ο βιαστής της Ξάνθης

Αθλιότητα: «Κάναμε ότι κάναμε με τη θέλησή της, μετά την έκαψα και έφυγα», λέει ο βιαστής της Ξάνθης

Αποτροπιασμό προκαλούν οι προκλητικές δηλώσεις του 27χρονου δολοφόνου της άτυχης Ζωής. Σε συνέντευξη που
παραχώρησε μέσα από τη φυλακή, προσπαθώντας προφανέστατα να υποβιβάσει το γεγονός του «βιασμού» ισχυρίζεται ότι έγινε με την θέληση της άτυχης κοπέλας, ενώ όσον αφορά τη δολοφονία, ομολογεί κυνικά ότι της έβαλε φωτιά γιατί φοβήθηκε ότι η κοπέλα θα τον καταγγείλλει.
Ο δολοφόνος σε συνέντευξη που έδωσε και προβλήθηκε στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου, υποστηρίζει το απίστευτο, δηλαδή ότι έγινε ότι έγινε με τη θέληση της άτυχης κοπέλας. «Κάναμε ό,τι κάναμε με τη θέλησή της. Εγώ δεν την πίεσα σε τίποτα. Κάποια στιγμή τραβήχτηκα γιατί κατάλαβα ότι αυτό που είχα κάνει δεν ήταν σωστό» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια ο βιαστής και δολοφόνος της Ξάνθης υποστήριξε ότι τρόμαξε και πανικοβλήθηκε μόλις η Ζωή του είπε ότι θα τον κλείσει στη φυλακή.
«Εγώ φοβήθηκα. Είχα θολώσει γιατί ήμουν σουρωμένος και δεν ήθελα να πάω φυλακή και δεν ήθελα να πάω φυλακή, γιατί ήξερα τι θα πει φυλακή», είπε και συνέχισε προκαλώντας: «Είχα θολώσει εκείνη τη στιγμή, που λέω, καλύτερα εσύ παρά εγώ. Εκείνη τη στιγμή δεν καταλάβαινα τι έκανα, ήμουν δηλαδή σε άλλο κόσμο, σε άλλο πλανήτη. Δεν ήμουν φυσιολογικός εκείνη τη στιγμή» είπε ο δράστης.
Μάλιστα, στη συνέχεια περιέγραψε – κυνικά - με λεπτομέρειες πώς της έβαλε φωτιά και την έκαψε: «Της έβαλα φωτιά και έφυγα. Άκουσα μια τσιρίδα. Δεν επέστρεψα να τη βοηθήσω. Πίστευα ότι θα πάει κατευθείαν στην αστυνομία και θα με καταγγείλει».
Όπως ανέφερε, τη βενζίνη την έβγαλε εύκολα από το σωληνάκι γιατί ξέρει από μηχανάκια καθώς δούλευε σε συνεργείο.
Το απίστευτο της υπόθεσης είναι ότι μετά το βιασμό και τη δολοφονία της κοπέλας, ο δράστης πήγε σπίτι του και κοιμήθηκε, σαν να μην είχε συμβεί τίποτα.
«Πήγα σπίτι μου, κοιμήθηκα, σαν να μη τρέχει τίποτα. Η ποινή που μου αξίζει είναι η θανατική. Το λάθος που έχω κάνει είναι πολύ μεγάλο» παραδέχεται ο 27χρονος.

iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...