Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

ΚΡΙΣΤΕΝ ΣΤΙΟΥΑΡΤ: "Βαριέμαι εύκολα και είμαι περίεργη"

"Βαριέμαι εύκολα και είμαι περίεργη"

Καλά, το πρώτο τα είχαμε καταλάβει εδώ και καιρό, λόγω
της απιστίας της -απάτησε τον Ρόμπερτ Πάτινσον (Robert Pattinson) με το σκηνοθέτη Ρούπερτ Σάντερς (Rupert Sanders)... Όσο για το δεύτερο είχαμε μια μικρή υποψία, που τελικά επιβεβαίωσε η ίδια η ηθοποιός!
Σε συνέντευξή της στο Marie Claire της Αυστραλίας, η Κρίστεν Στιούαρτ (Kristen Stewart) εξομολογήθηκε τις παραξενιές της!
"Πηγαίνω τα σκυλιά μου βόλτα, βγαίνω με φίλους και την οικογένεια μου, αλλά για να είμαι ειλικρινής με πιάνει νύστα... Βαριέμαι πολύ αυτή τη στιγμή! Τρώγομαι με τα ρούχα μου! Θέλω να ασχοληθώ με κάτι ενδιαφέρον, κι αυτό δεν αφορά κατ' ανάγκη τα επαγγελματικά μου" δήλωσε η Κρίστεν και πρόσθεσε: "Είμαι παράξενη σαν άνθρωπος, δεν θέλω να βρίσκομαι στο επίκεντρο. Νιώθω άβολα και θέλω να ανοίξει η γη να με καταπιεί. Γι' αυτό και μισώ τη δημοσιότητα. Τι να πω έχω κάποιες ιδιοτροπίες".

radar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...