Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Κατερίνα Λέχου: Το πρόβλημα υγείας και τα δύο χειρουργεία

Κατερίνα Λέχου: Το πρόβλημα υγείας και τα δύο χειρουργεία

Η Κατερίνα Λέχου μίλησε για πρώτη φορά για το πρόβλημα υγείας που την ταλαιπώρησε, και τα χειρουργεία που
αναγκάστηκε να κάνει.
Μάλιστα, χαρακτήρισε την περίοδο αυτή στην εφημερίδα News, ως την χειρότερη στη ζωή της: «Όταν μου έτυχε ένα πολύ σοβαρό θέμα υγείας. Κάτι που με έκανε να χάσω τη γη κάτω από τα πόδια μου και να θέλω να χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο. Τη στιγμή που πάσχεις, τα πράγματα είναι πολύ ζόρικα. Ευτυχώς κατάφερα να αντεπεξέλθω και να βγω νικήτρια. Όλα ξεκίνησαν όταν ήμουν 12 χρονών. Σε εκείνη την ηλικία είχα ήδη πάρει πολύ ύψος, ήμουν δηλαδή 1,80! Γρήγορα έπαθα σκολίωση, δεν έγινε σωστή αγωγή και μέσα σε σύντομο διάστημα η επιδείνωση, οσφυϊκή και θωρακική ήταν ραγδαία. Σε φοβερή κατάσταση χειρουργήθηκα στην Αγγλία, με πολλούς κινδύνους να ελλοχεύουν, καθώς στην σπονδυλική στήλη υπάρχουν πολλά νεύρα. Ένα λαθάκι να γίνει στην 12ωρη εγχείρηση και έχεις χαθεί... Θυμάμαι πως δεν καταλάβαινα και πολλά. Πονούσα και έκλαιγα στην αγκαλιά της μητέρας μου, ενώ αναρωτιόμουν συνέχεια 'γιατί μανούλα σ' εμένα, γιατί;'. Εκείνη δεν ήξερε η καημένη τι να μου απαντήσει. Στο τέλος αγόρασε το βιβλίο 'Γιατί σ' εμένα' και ξεκίνησε να μου το διαβάζει. Κάπου εκεί άρχισα να ηρεμώ. Η μαμά ου ερήμην της κατάφερε να μαλακώσει την ψυχή μου και τους πόνους μου. Στη συνέχεια για μία πενταετία φορούσα τον 'κηδεμόνα'. Αρκετά χρόνια αργότερα, το 1998, χρειάστηκε να προχωρήσω σε δεύτερη εγχείρηση. Θυμάμαι τότε είχα πατήσει γκάζι για να τα βγάλω πέρα».
Η ηθοποιός εξήγησε γιατί κλονίστηκε η υγεία της για δεύτερη φορά: «Έπαθα ξανά τα ίδια. Για άλλη μια φορά, δηλαδή, αντιμετώπισα τη σκολίωση, καθώς ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας το έχουμε εφ' όρου ζωής. Δεν βάζουμε ποτέ 'Χ' να το εξαφανίσουμε. Γι' αυτό πρέπει να μεριμνούμε, ώστε να μην ξανακυλήσουμε. Ευτυχώς υπάρχει τρόπος αντιμετώπισης. Δεν είναι ότι σου πέφτει ένα ντουβάρι στο κεφάλι και μένεις στον τόπο. Βλέπεις αυτό εκεί το κόκκινο στρωματάκι; Ακόμα κι αν πάω σε ερημονήσι θα το πάρω μαζί μου γιατί κάθε πρωί για 20 λεπτά πρέπει να κάνω ανελλιπώς γυμναστική...»!
Η Κατερίνα Λέχου περιέγραψε τις πρώτες της στιγμές, όταν βγήκε από το χειρουργείο: «Ένα σωρό ερωτηματικά έρχονταν στο μυαλό μου: 'Τι έγινε εδώ, τι δεν κάνω καλά, τι πρέπει να καταλάβω από αυτό που μου συμβαίνει, τι πρέπει να αλλάξω στη ζωή μου;'. Τελικά άλλαξα αρκετά πράγματα, καταλαβαίνοντας στην πορεία πως ήμουν πολύ τυχερή που χάρη στην αρρώστια μου έμαθα πολλά για μένα». Όσο για... την άλλη όψη του νομίσματος, η ηθοποιός δήλωσε: «Ναι, να σου τύχουν όλα αυτά και να καταλήξεις να γίνεις τέρας, κατηγορώντας την κοινωνία, τον κόσμο, τον Θεό, το διπλανό σου για όλα όσα σου έχουν συμβεί. Τέρας δεν θα ήθελα να γίνω έτσι κι αλλιώς. Θέλω να πω, αν περάσεις από τέτοιες αρρώστιες δεν έχεις πολλές επιλογές. Είτε θα γίνεις καλύτερος και σοφότερος είτε θα καταλήξεις τέρας, τελείως αγρίμι»!

gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...