Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

ΠΑΟΛΑ: Δώρισε το τελευταίο της μεροκάματο στους συνεργάτες της

Δώρισε το τελευταίο της μεροκάματο στους συνεργάτες της

Μπορεί η Πάολα να διανύει μια ανοδική πορεία στο τραγούδι, αλλά παρά τις επιτυχίες της διατηρεί ένα
χαμηλό προφίλ και δεν ξεχνά να βοηθά και του συνανθρώπους της.

Μάλιστα μέσα από την τελευταία της συνέντευξη αποκάλυψε πως είχε “χαρίσει” πέρυσι το τελευταίο της μεροκάματο στους συνεργάτες της.

“Μα πού το μάθατε; Το μεροκάματό μου είναι μεγαλύτερο από αυτό των υπόλοιπων εργαζομένων του μαγαζιού και ήθελα να κάνω ένα δώρο το τελευταίο βράδυ. Έτσι απλά και με την καρδιά μου. Δηλαδή, όλα εγώ να τα παίρνω;

Δεν πάω με το τεμάχιο εγώ και άλλοι βασανίζονται περισσότερο και ο καθένας έχει την κούρασή του, οι κοπέλες στα λουλούδια, τα άλλα παιδιά που σερβίρουν. Είναι συνεργάτες μου κάθε νύχτα” δήλωσε στο περιοδικό “ΟΚ”.

radar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...