Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

ΛΑΜΠΗΣ ΛΙΒΙΕΡΑΤΟΣ: Μιλάει για τη νοσηλεία του σε ψυχιατρική κλινική

Μιλάει για τη νοσηλεία του σε ψυχιατρική κλινική

Το διαζύγιο του, ο θάνατος του αδερφού του, αλλά και οι οικονομικές δυσκολίες που
αντιμετώπιζε, ήταν προβλήματα που δεν μπορούσε να διαχειριστεί και έπεσε σε κατάθλιψη. 
Σε συνέντευξή του, ο Λάμπης Λιβιεράτος μιλά για την απόφασή του να νοσηλευθεί σε ψυχιατρείο.
«Ζήτησα μια ιατρική βοήθεια όπως χιλιάδες κόσμος. Μπήκα στην ψυχιατρική κλινική με συμβουλή του γιατρού μου, και δική μου πρωτοβουλία. Πάρα πολλοί άνθρωποι πια παίρνουν αντικαταθλιπτικά. Δεν είναι σπάνιο, ούτε ασυνήθιστο. Έτσι έγινε και με μένα. Στο νοσοκομείο είδα ανθρώπους με πολύ πιο σοβαρά προβλήματα από τα δικά μου. Χρειάστηκα ιατρική βοήθεια και τη ζήτησα. Τώρα είμαι πολύ καλύτερα, είμαι μια χαρά», δήλωσε στο «Πρώτο Θέμα».
Και τονίζει: «Είμαι καλά, το παλεύω, αλήθεια. Είναι δύσκολη αυτή η περίοδος για όλους. Προσπαθώ να δω τα πράγματα με ψυχραιμία για ν΄αντιμετωπίσω τα προβλήματα. Θα τα καταφέρω και θα σταθώ στα πόδια μου».
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, ο ψυχίατρος τού συνέστησε να νοσηλευτεί αλλά και να κόψει κάθε επικοινωνία με την πρώην σύζυγο του Εύη Αδάμ, καθώς δυσκολευόταν να χωνέψει πως εκείνη προχώρησε τη ζωή της με άλλον άνδρα. Ο τραγουδιστής νοσηλεύτηκε για έναν μήνα.
Για τους ανθρώπους που του στάθηκαν, ο Λάμπης Λιβιεράτος είπε: «Είχα μεγάλη βοήθεια. Οι φίλοι μου, μου στάθηκαν πάρα πολύ. Είμαι ευγνώμων». Ενώ για την Εύη Αδάμ:«Κάνει κι εκείνη ο,τι μπορεί. Όπως κι εγώ»

radar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...