Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Βαλάντης: «Δεν μπορώ να βλέπω μεγάλους ηλικιακά ανθρώπους, όπως ο Πάριος και η Γαλάνη να τραγουδούν, όποιοι κι αν είναι»

Βαλάντης: «Δεν μπορώ να βλέπω μεγάλους ηλικιακά ανθρώπους, όπως ο Πάριος και η Γαλάνη να τραγουδούν, όποιοι κι αν είναι»

Ο Βαλάντης σε συνέντευξή του εξομολογήθηκε ότι δεν του αρέσει να
βλέπει μεγάλους ηλικιακά τραγουδιστές να συνεχίζουν να τραγουδούν.
Παρά την κρίση ποτέ δεν σκέφτηκε να ανοίξει κάποια επιχείρηση γιατί είναι μόνο τραγουδιστής. «Όχι, είμαι τραγουδιστής. Επιχειρήσεις ανοίγουν όσοι δεν είναι τραγουδιστές. Κάποια στιγμή στη ζωή μου, όταν σταματήσω το συγκεκριμένο επάγγελμα, σκοπεύω να κάνω κάτι άλλο. Δεν θα τραγουδάω 45 και 50 χρονών. Θέλω να σταματήσω όταν πρέπει. Όταν η εικόνα μου θα αλλάξει, δεν θα είναι αυτή που επιθυμώ, θα αποχωρήσω. Δεν μπορώ να βλέπω μεγάλους ηλικιακά ανθρώπους να τραγουδούν, όποιοι κι αν είναι». Μάλιστα ρωτήθηκε αν δεν θα έβλεπε τον Γιάννη Πάριο. «Όχι, δεν θα τον έβλεπα πια! Τον έχω ακούσει, τον θαυμάζω, είναι από τους αγαπημένους μου τραγουδιστές. Θεωρώ ότι δεν έχει περάσει μεγαλύτερος Έλληνας τραγουδιστής από τον Πάριο, αλλά όλα έχουν κι ένα όριο. Μετράει η εικόνα και το όλο "πακέτο"». Όσο για το αν έχει την ίδια άποψη για τις Γαλάνη-Αλεξίου είπε στο περιοδικό «ΕΓΩ»: «Όχι, κανέναν. Νομίζω ότι πρέπει να σταματάς σε ορισμένη ηλικία. Είναι σαν τους ποδοσφαιριστές. Μετά τα 50 σου, μπορείς να ασχοληθείς με κάτι άλλο. Εγώ θα προτιμούσα ο Γιάννης Πάριος να κάνει παραγωγές σε νέα παιδιά, να επιλέγει τραγούδια, να δημιουργήσει νέο καλλιτεχνικό "αίμα" και όχι να τραγουδάει. Τι άλλο να αποδείξει;».

gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...