Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

Η παρέμβαση της Τατιάνας στέλνει την Νανά Καραγιάννη στο νοσοκομείο!

Η παρέμβαση της Τατιάνας στέλνει την Νανά Καραγιάννη στο νοσοκομείο!

Προβληματισμός, στεναχώρια, απελπισία αλλά και ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο ένιωσαν όλοι όσοι
παρακολούθησαν σήμερα την εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου.
Θέμα της εκπομπής η νευρική ανορεξία και οι τρόποι αντιμετώπισής της. Αφορμή... η περιπέτεια υγείας της Νανάς Καραγιάννη. Την παρουσιάστρια με την Νανά τη συνδέει μια φιλία από το παρελθόν και όπως δήλωσε η Τατιάνα δεν αντέχει άλλο να βλέπει τη φίλη της να οδηγείται στο θάνατο και ένιωσε πως πρέπει να πάρει δραστικά μέτρα.
Όπως είναι γνωστό η Νανά Καραγιάννη εδώ και χρόνια δίνει μάχη με την ασθένεια αυτή και όσες φορές κι αν έχει προσπαθήσει να νικήσει... ξανά κυλάει. Το τελευταίο διάστημα στο διαδίκτυο και κυρίως στο Facebook κυκλοφορούν φωτογραφίες της Νανάς οι οποίες είναι σοκαριστικές θέλοντας να δείξει πως θα τα καταφέρει και πως τρώει συνεχώς. Εικόνες ψεύτικες αφού η αλήθεια είναι πως η κατάστασή της συνεχώς χειροτερεύει. Η Τατιάνα Στεφανίδου σήμερα θέλησε να τραβήξει την ιστορία στα άκρα, να μιλήσει με ειλικρίνεια για όλα όσα πιστεύει η ίδια και να προκαλέσει – προσκαλέσει τη Νανά Καραγιάννη να κάνει το μεγάλο βήμα, να δώσει τη μεγάλη μάχη και να μπει στο νοσοκομείο.
«Βασανίστηκα πάρα πολύ μέχρι να αποφασίσω τι θα κάνω με το ζήτημα αυτό. Πολλούς μήνες σκεφτόμουν τι πρέπει να κάνω», είπε η παρουσιάστρια και συνέχισε: «Πριν από λίγους μήνες άρχισαν να κυκλοφορούν στο διαδίκτυο φωτογραφίες ενός ανθρώπου που αγαπώ πάρα πολύ. Η Νανά η Καραγιάννη δεν ήταν ένα από τα παιδιά που πέρασαν από τη ζωή μου έτσι, κι έφυγαν. Ήταν από τα παιδιά που με σημάδεψαν θετικά. Όταν είδα λοιπόν αυτές τις φωτογραφίες τρόμαξα. Σοκαρίστηκα».
Προβληματισμένη αλλά και εκνευρισμένη, ακόμα και με την οικογένεια της ραδιοφωνικής παραγωγού, η Τατιάνα Στεφανίδου ανέφερε πως και κατά το παρελθόν η Νανά Καραγιάννη δήλωνε πως θα νοσηλευτεί αλλά τελευταία στιγμή έκανε πίσω. Η Τατιάνα Στεφανίδου σήμερα φάνηκε αποφασισμένη να κάνει τη Νανά να... ξυπνήσει και να κάνει κάτι για να μην φτάσει στο τέλος που πλησιάζει απειλητικά.
«Εγώ ξέρω ότι η Νανά με βλέπει, ξέρω ότι δε θέλει να μου μιλάει γιατί την πιέζω να μπει στο νοσοκομείο, αλλά εγώ Νανά μου δε θα σε πάρω για να μου δώσεις συνέντευξη, θα σε πάρω για να μπεις στο νοσοκομείο και θα σε πιέσω μέχρι τέλους με κάθε τρόπο. Γιατί δεν μπορώ να βλέπω να οδηγήσε εκεί που οδηγήσε. Είναι λάθος να καθόμαστε και να χαζεύουμε όλοι να οδηγήσε στο τέλος. Η Νανά θα γίνει η αφορμή για να υπάρξει σωστή ενημέρωση γιατί όπως σας έχω πει, αυτό το θέμα με απασχολεί προσωπικά, γιατί έχω υπάρξει για κάποια περίοδο που έκανα κλασικό χορό, θύμα αυτής της ασθένειας. Και ανορεξία και βουλιμία και το ξέρω», είπε η Τατιάνα.
Κατά τη διάρκεια λοιπόν της εκπομπής, η ίδια η Νανά Καραγιάννη πήρε τηλέφωνο και μιλώντας με την Τατιάνα και τους καλεσμένους της δήλωσε σοκαρισμένη με τα όσα γίνονται.
«Έχω αγριευτεί λίγο με όλα αυτά που γίνονται και που συμβαίνουν, αλλά εκτιμώ το ενδιαφέρον σου», είπε η ραδιοφωνική παραγωγός στην παρουσιάστρια.
«Έχω συνειδητοποιήσει εδώ και καιρό ότι πρέπει να κάνω κάτι δραστικό. Το συζητάμε και με τον άνδρα μου που είναι φοβερό στήριγμα και μου δείχνει απεριόριστη αγάπη», συνέχισε για να της απαντήσει η Τατιάνα Στεφανίδου ότι ο άνδρας της δεν μπορεί να τη σώσει και ότι βρίσκεται σε μια τραγική κατάσταση.
«Κι εγώ θέλω μια αφορμή για να βοηθηθώ, θέλω ένα ταρακούνημα και έχουν συμβεί πολύ άσχημα πράγματα . Αυτό που έχει γίνει με το ραδιόφωνο με έχει συγκλονίσει. Το ότι πάλι έχω συνέπειες στην υγεία μου και στη διάθεσή μου είναι για μένα κάτι τραγικό και πολύ οδυνηρό και με φέρνει και σε μεγάλη αδυναμία», είπε τότε η Νανά.
Συνειδητοποιώντας μάλιστα το αδιέξοδο στο οποίο βρίσκεται, η Νανά Καραγιάννη δέχθηκε να μπει σε γνωστή κλινική της Αθήνας για να αντιμετωπίσει την κατάστασή της.
«Μακάρι να πάνε όλα καλά γιατί κι εγώ έχω κουραστεί γιατρέ μου. Τι νομίζετε μου είναι ευχάριστο; Δεν μπορώ άλλο, όλο μ' αυτό ασχολούμαστε, πάντα αυτό το πρόβλημα εμφανίζεται μπροστά σε όλα»! Ενώ η Τατιάνα Στεφανίδου της απάντησε: «Η απόφασή σου θα πρέπει να είναι ουσιαστική. Το θέμα είναι να αποφασίσεις να δουλέψεις ουσιαστικά γύρω από αυτό το θέμα και να γίνεις η Νανά που ξέρουμε και η Νανά που έχουμε αγαπήσει και η Νανά που πέρασε από τη ζωή μας και είναι αυτή που αγαπήσαμε. Γιατί είσαι ένα απίστευτο κορίτσι με τρομερό ταλέντο και πολύ καλό παιδί, αλλά δεν αξίζει τον κόπο να συνεχίσεις έτσι».
Τέλος, η Νανά Καραγιάννη δήλωσε δημόσια στην εκπομπή «Μίλα» πως θα μπει στο νοσοκομείο σήμερα το βράδυ γιατί θέλει πραγματικά να βοηθηθεί και να ζήσει. Μάλιστα, η παρουσιάστρια της είπε πως θα στείλει έναν δικό της άνθρωπο να την μεταφέρει για να είναι σίγουρη πως θα τηρήσει την υπόσχεσή της.
Από εκείνη τη στιγμή και μετά τα μηνύματα που δέχεται η Νανά στο Facebook και στο κινητό της είναι δεκάδες, μηνύματα συμπαράστασης και υποστήριξης. Η ραδιοφωνική παραγωγός, μάλιστα, απάντησε μαζικά με ένα status που τους ευχαριστούσε όλους και τους έλεγε πως δεν ξέρει πότε θα τους ξανά "συναντήσει". 
Βέβαια, δεν ήταν και λίγοι οι οποίοι υποστήριξαν πως αυτή η εκπομπή είχε σκοπό την αύξηση της τηλεθέασης και την εκμετάλλευση μιας κατάστασης.
Όπως και να έχει και όπου και να κρύβεται η αλήθεια, η ουσία είναι πως όλα όσα διαδραματίστηκαν σήμερα στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου μπορούν να αποτελέσουν ένα γερό χαστούκι και να αφυπνίσουν πολλούς ανθρώπους που αντιμετωπίζουν αυτή την ασθένεια.
Παρακάτω θα παρακολουθήσετε ένα απόσπασμα από τα όσα είπε η Τατιάνα Στεφανίδου στον αέρα της εκπομπής, την τηλεφωνική επικοινωνία της με τη Νανά Καραγιάννη καθώς και το status - απάντησή της στο Facebook.
gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...