Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2012

ΝΑΝΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ: "Θα κερδίσω τη μάχη"

"Θα κερδίσω τη μάχη"

Για τον δύσκολο αγώνα που δίνει εναντίον της νευρικής ανορεξίας μίλησε η
Νανά Καραγιάννη.

Η δημοσιογράφος αναφέρθηκε στην περιπέτεια της, καθώς και στο βαθμό που έχει επηρεάσει τη ζωή της.

“Οι νέες αλλαγές στη ζωή μου είναι αρκετές. Η μεγαλύτερη, ότι αποφάσισα να ασχολούμαι λίγο περισσότερο με τον εαυτό μου, ουσιαστικά, όχι μόνο νύχια και μαλλιά που λέμε, αλλά να είμαι πιο ήρεμη και λιγότερο αγχωτική και να μοιράζω πιο σωστά το χρόνο και την ενέργειά μου” είπε σε συνέντευξη της, στο περιοδικό Χάϊ και στην Άννα Τσιάλτα.

Σχετικά με το αγώνα που δίνει για να ξεπεράσει το πρόβλημα δήλωσε τα εξής: “Τελικά όλοι θέλουμε το χρόνο μας και την κατάλληλη στιγμή. Ουσιαστικά τώρα νιώθω πραγματικά έτοιμη. Ίσως επειδή έχω ταλαιπωρηθεί χρόνια πολλά, ίσως γιατί είμαι και μεγαλοκοπέλα. Ενδεχομένως γιατί έχω περισσότερα κίνητρα ή τώρα αντιλήφθηκα πραγματικά τις διαστάσεις και τις ολέθριες συνέπειες της όλης μου περιπέτειας. Τώρα είμαι έτοιμη και πιστεύω ότι θα την κερδίσω αυτή τη μάχη”.

Επιπλέον η γνωστή δημοσιογράφος μίλησε με τα καλύτερα λόγια για το σύζυγο της Γιάννη, που από την πρώτη στιγμή στέκεται σαν "βράχος" στο πλευρό της.

Με τη φράση “Είμαι πολύ καλά και εμφανισιακά και ψυχολογικά. Προσεχώς καλύτερα πιστεύω” ολοκλήρωσε τη συνέντευξη.

radar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...