Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

Το ξέσπασμα του Γρηγόρη, οι καυγάδες με την Μπουλέ και η πραγματική αιτία που άφησε το πρωινό!

09

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου μίλησε πρώτη φορά για τα δύσκολα χρόνια που πέρασε
στην Αθήνα, τους καυγάδες του με την Νάντια Μπουλέ, αλλά αποκάλυψε και την πραγματική αιτία της αποχώρησής του από την πρωινή ζώνη!

«Κανείς δεν ξέρει τι έχω ζήσει και από πού έχω ξεκινήσει εγώ. Επέλεξα να μην μπω σε κάποια δημόσια υπηρεσία κάποτε. Με ρίσκο πολύ μεγάλο κάθε χρόνο να είμαι άνεργος! Για 10 χρόνια, έπαιρνα 200.000 δραχμές με δυο εκπομπές στο TV Μακεδονία, και στην ΕΡΤ3 πήρα 400.000 δραχμές. Και μετά κατέβηκα στην Αθήνα χωρίς να ξέρω κανέναν. Η εκπομπή «στην Πρίζα» πήγε χάλια και μάζευα τις βαλίτσες μου ώστε να φύγω για μετανάστης! Ντρεπόμουν να γυρίσω πίσω στη Θεσσαλονίκη ηττημένος! Τελικά πήγα στο Mega και μετά ξεκίνησε αυτή η επιτυχία. Αυτά τα 12-13 χρόνια κανείς δεν ήταν κοντά μου όταν ας πούμε δεν υπήρχε φράγκο στην τσέπη. Ο κόσμος πάντα στο μυαλό του νομίζει ότι έχεις χρήματα» είπε χαρακτηριστικά στον Γιώργο Λιάγκα στον Real fm!
Ο παρουσιαστής δεν δίστασε να αποκαλύψει: «Είχα σχέση μες τη δουλειά μου και ήταν πολύ δύσκολο, ειδικά τις στιγμές του καυγά. Δεν μπόρεσα να παίξω θέατρο σε αυτό. Από εκεί κι έπειτα άρχισε να τελειώνει η σχέση μου με το καθημερινό κοινό. Με βλέπαν όλοι και μου έλεγαν είσαι πολύ στεναχωρημένος. Πλήρωσα το τίμημα να μην μπορώ να είμαι ηθοποιός! Δεν μπορούσα να πηγαίνω το πρωί να εργάζομαι και να μην είμαι καλά με τον άλλο δίπλα!» Δείτε όλη τη συνέντευξη!
gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...