Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Έφυγε από τη ζωή η μητέρα της Μαρίας Ηλιάκη

Έφυγε από τη ζωή η μητέρα της Μαρίας Ηλιάκη

Συντετριμμένη είναι η Μαρία Ηλιάκη αφού πριν από λίγη ώρα έφυγε από τη ζωή η
μητέρα της. Αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα υγείας και η παρουσιάστρια βρισκόταν συνεχώς στο πλευρό της φροντίζοντάς την.
Η μητέρα της παρουσιάστριας νοσηλευόταν εδώ και μέρες στο "Γεώργιος Γεννηματάς" και η ίδια η Μαρία Ηλιάκη είχε μιλήσει σε παλιότερη συνέντευξή της για την κατάσταση της υγείας της μητέρας της: "Πριν από έξι χρόνια, η μαμά μου έπαθε μια σειρά από εγκεφαλικά» είχε αποκαλύψει και συνέχισε: «Πλέον είναι μόνιμα στο κρεβάτι. Από την αρχή μου ήταν πολύ δύσκολο να συνειδητοποιήσω ότι στο εξής πρέπει να φροντίζω εγώ τη μαμά μου και όχι αυτή εμένα. Άργησα να το δεχτώ. Πριν συμβεί ότι συνέβη η μαμά μου ήταν πολύ δυναμική πολύ μέσα στην ζωή μου. Όταν ζούσα μόνη μου, ερχόταν στο σπίτι μου και τσέκαρε, πχ αν έχω να φάει. Μετά μου άφηνε σημειώματα: «Κορίτσι μου είδα ότι έχεις φάει, σε αγαπώ πολύ, η μαμά σου». Με μεγάλη συγκίνηση, η παρουσιάστρια είχε τονίσει τότε για τη μητέρα της: «Ήταν δυναμική, το στήριγμά μου. Και μου πήρε καιρό να συνειδητοποιήσω ότι έπρεπε να γίνω εγώ το δικό της στήριγμα. Θυμάμαι ότι τις πρώτες μέρες που συνέβη αυτό- και ντρέπομαι τώρα που το λέω- απέφευγα να πάω να την δω. Έβρισκα δικαιολογίες για να μην την βλέπω. Δεν το είχα δεχτεί. Σιγά σιγά το αποδέχτηκα μέχρι ενός βαθμού- όχι πλήρως και τα πράγματα πήγαν καλύτερα. Τώρα που είναι κατάκοιτη πρέπει να είμαι εγώ η μαμά της. Αλλαγή ρόλων. (...) Δεν μπορώ να φανταστώ πώς αισθάνεται γιατί δεν μπορεί να επικοινωνήσει καλά.» Δυστυχώς, η Μαρία Ηλιάκη σήμερα πρέπει να αντιμετωπίσει την απώλεια ενός τόσο αγαπημένου της προσώπου που έφυγε από τη ζωή.
gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...