Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Πέθανε καθώς ταξίδευε με το ΚΤΕΛ για Θεσσαλονίκη

Πέθανε καθώς ταξίδευε με το ΚΤΕΛ για Θεσσαλονίκη
Καθώς ταξίδευε για Θεσσαλονίκη έχασε
την ζωή του μέσα στο λεωφορείο. Ο άτυχος άντρας, όπως καθόταν, αισθάνθηκε ξαφνικά αδιαθεσία και έντονη ασφυξία. Εκείνη την ώρα το λεωφορείο περνούσε από την Λαμία και έτσι ο οδηγός του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης κατευθύνθηκε για το νοσοκομείο. Δυστυχώς όμως ήταν πολύ αργά για τον άνθρωπο, ο οποίος απεβίωσε.


tsantiri.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...