Καθώς ταξίδευε για Θεσσαλονίκη έχασε
την ζωή του μέσα στο λεωφορείο. Ο άτυχος άντρας, όπως καθόταν, αισθάνθηκε ξαφνικά αδιαθεσία και έντονη ασφυξία. Εκείνη την ώρα το λεωφορείο περνούσε από την Λαμία και έτσι ο οδηγός του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης κατευθύνθηκε για το νοσοκομείο. Δυστυχώς όμως ήταν πολύ αργά για τον άνθρωπο, ο οποίος απεβίωσε.
tsantiri.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου