Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

Κατερίνα Καινούργιου: «Αντέχω, αν και με χτυπούν πολύ»

Κατερίνα Καινούργιου: «Αντέχω, αν και με χτυπούν πολύ»
Για την επίθεση» που μερικές φορές κάνουν τα Μέσα στο πρόσωπό της μίλησε η Κατερίνα Καινούργιου στον
Γιώργο Σατσίδη και στην εκπομπή του στο MTV «Movies and stars», που θα προβληθεί αύριο. «Αντέχω, αν και με χτυπούν πολύ. 


Θεωρώ ότι ο κόσμος δεν είναι χαζός και δεν ασχολείται με μικροπρέπειες. Νομίζω ότι είμαι αρκετά σεμνός και ταπεινός άνθρωπος. Είμαι ειλικρινής και αυθόρμητη. Εγώ αυτό είμαι και σε όποιον αρέσω!» δήλωσε η παρουσιάστρια και συμπλήρωσε μιλώντας για την αλλαγή στην εμφάνισή της και τον τρόπο που αυτή σχολιάστηκε: 


«Βγήκαν κάποιες φωτογραφίες, ήμουν 16 και τώρα είμαι 26-27, μπορεί στην αρχή να στεναχωρήθηκα αλλά τώρα έχω τόσα προβλήματα να ασχοληθώ που πραγματικά δεν έχω χρόνο. Εγώ έγινα ξανθιά γιατί πάντα ήθελα να γίνω. Δεν θεωρώ ότι το ξανθό είναι δεύτερο, έχει να κάνει με το πώς αισθάνεσαι εσύ μέσα σου. Στεναχωρήθηκα πάνω από όλα με την κακεντρέχεια. Δεν είμαι υπέρ του να παραμορφώσω την εμφάνισή μου. Οι γονείς μου είναι πολύ αυστηροί και δεν θέλω να ακούνε άσχημα πράγματα. Σέβομαι όλες τις εκπομπές και τις πιο κίτρινες, απλά όταν κάτι γίνεται εμπάθεια και κακεντρέχεια, εκεί αρχίζω να στεναχωριέμαι».
 

gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...