Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Ιάπωνας βουλευτής ήπιε νερό από τον πυρηνικό σταθμό της Φουκουσίμα


Το στέλεχος της κυβέρνησης ήθελε να αποδείξει ότι η περιοχή γύρω από τον πυρηνικό σταθμό είναι ασφαλής


Από το εσωτερικό του πυρηνικού σταθμού της Φουκουσίμα προερχόταν το ποτήρι νερό που ήπιε Ιάπωνας βουλευτής, προκειμένου να αποδείξει την αποτελεσματικότητα του συστήματος ραδιενεργού απορρύπανσης.
 
Ο Σονόντα, που είναι γενικός γραμματέας της κυβέρνησης, αποφάσισε να κάνει αυτή την επίδειξη μετά τις απανωτές ερωτήσεις των δημοσιογράφων που του ζητούσαν να αποδείξει ότι η περιοχή γύρω από τον πυρηνικό σταθμό της Φουκουσίμα Νταϊίτσι είναι ασφαλής.
 
"Το απλό γεγονός ότι ήπια δεν σημαίνει ότι επιβεβαιώνεται η ασφάλεια της περιοχής γύρω από τον πυρηνικό σταθμό, το γνωρίζω", δήλωσε ο Σονόντα στους δημοσιογράφους και πρόσθεσε πως “ο καλύτερος τρόπος είναι να δώσουμε τα δεδομένα στην κοινή γνώμη".
 
Σημειώνεται πως το νερό που ήπιε ο Ιάπωνας βουλευτής αντλήθηκε στις 22 Οκτωβρίου, από μία δεξαμενή προσωρινής αποθήκευσης που βρίσκεται στον πυρηνικό σταθμό. Το νερό είχε βράσει για να αποστειρωθεί, σύμφωνα με την εφημερίδα Mainichi, ενώ είχε αφαλατωθεί και δεν περιείχε ανιχνεύσιμες ποσότητες ραδιενεργού ιωδίου ή καισίου.

24h.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...