Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Διαβάστε την Αγγελία Γάμου Καραβάτου Κατσούλη


 
Νόμιζες ότι θα ξεφύγεις απο την Οχιά της δημοσιογραφίας την Αλίθωρη; Νόμιζες ότι δε διαβαζω όλες τις εφημερίδες; Νόμιζες πώς μόνο τα social περιοδικά με αφορούν;Σε γελάσανε Καραβάτου. Επειδή εσύ είσαι η παρουσιάστρια εκείνη που δε θέλει να προκαλεί με την προσωπική της ζωή...

Επειδή επέλεξε μέρα Παρασκευή να δημοσιεύσεις την Αγγελιά του Γάμου σου...Επειδή επέλεξες την εφημερίδα ΑΥΓΗ...πίστευες ότι θα μου ξεφύγεις...Ε όχι λοιπόν...Εδώ σε έχω μαγκιόρα μου...Κυρίες και κύριοι αυτή είναι η Αγγελία...αναγγελία του Γάμου της Κατερίνας και του Κρατερού η οποία δημοσιεύτηκε στις Εφημερίδα Αυγή στις 24/6/2011...Τα παιδιά γράφουν...  
"Ο Κατσουλης Θανάσης Κρατερος του Ανδρέα και της Ουρανιας το γένους Καλλιδη, που γεννήθηκε στην Γενευη Ελβετίας και κατοικεί στη Φιλοθεη και η Καραβατου Κατερίνα του Ιωάννη και της Αγγελικης το γενους Αναγνωστακη που γεννηθηκε στην Θεσσαλονίκη και κατοικεί στη Φιλοθεη πρόκειται να παντρευτούν και ο γάμος θα γίνει στον Δημο Φιλοθεης". Πρόκειται βεβαίως για τον πολιτικό τους γάμο καθώς ο πελαργός τους πρόλαβε και το κοριτσάκι τους άλλαξε όλα τους τα σχέδια...Κι επειδή λογικά θα είμαι εκεί...θα σας έχω πολλά νέα την ημέρα που θα γίνει...Λογικά μετά το τέλος της εκπομπής...Λογικά ανάμεσα στις 15 Ιουλίου με 15 Αυγούστου...



http://www.gossip-tv.gr/nasos_blog/115391/diabaste-mono-edo-ten-aggelia-gamou-karabatou-katsoule

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...