Δευτέρα 27 Ιουνίου 2011

Νέοι διάλογοι: Μπέος κατά Πατέρα!

Νέοι διάλογοι: Μπέος κατά Πατέρα!

Νέοι διάλογοι και πάλι πρωταγωνιστής ο Αχιλλέας Μπέος, ο οποίος αυτή τη φορά μιλάει με άγνωστο πρόσωπο, με αφορμή το πρώτο σκάνδαλο που «έσκασε με τις περιβόητες κασέτες.
Μάλιστα στον πρώτο διάλογο είναι σαφές ότι ο Μπέος κατηγορεί τον Πατέρα για τις κασέτες και αποκαλύπτει ότι του έστειλε χρόνια πολλά στη γιορτή της γυναίκας!

ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ από άγνωστο (Β’) στον Αχιλλέα Μπέο (Α’)
Β’: Τίποτα, μ…, τίποτα. Το άκουσες;
Α’: Εμένα μου λες; Καραγκιόζης είναι! Αυτός που σβήνει τη φωνή του ξέρεις ποιος είναι;
Β’: Ο δικός μας.
Α’: Ο Πατέρας.
Β’: Χθες ήταν η γιορτή της γυναίκας. Εγώ του έστειλα μήνυμα χθες και του λέω: «Χρόνια πολλά για τη γιορτή σου, διότι οι πρώην φίλοι σου ξέρουν πότε γιορτάζεις. Ο υπόλοιπος κόσμος νομίζει ότι γιορτάζεις 6 Δεκεμβρίου του Αγίου Νικολάου.»
Α’: Π… μεγάλη. Μόνο οι π… τα κάνουν αυτά. Ξεφτίλας μεγάλος. Που είσαι;
Β’: Στο μαγαζί, στο Φάληρο, στην παραλία.
Α’: Γιατί ορκιζόταν χθες στον Κακέτση ότι δεν τις έδωσε αυτός και ο Κούγιας είπε στον Σαλονίκη ότι ο Νίκος του τις έδωσε τις κασέτες. Γ… τα, στα α… μου, με τους καραγκιόζηδες!
Β’: Καραγκιόζηδες. Αυτό άμα δεν το κουνήσετε τώρα, θα σβήσει.
Α’: Οχι, εγώ θα δώσω συνέντευξη την Παρασκευή, θα τους γ… Να αιωρείται αυτό το πράγμα; Μετά από 7-8 μήνες που δεν θα έχει γίνει τίποτα, θα λένε όλοι: «Ο Μπέος που έφτυνε, έκανε, έδειχνε.» Δεν πάνε να γ… Θα τους ξ…
Β’: Και ποιος μιλάει ρε π…
Α’: Την Παρασκευή θα τους γ… το σπίτι, περίμενε και θα δεις!
Β’: Εχε υπόψη σου, ο αποτυχημένος παράγοντας ο ένας και ο άλλος, όλοι οι κερατάδες κάνουν παρέα μαζί.
Α’: Εμένα θα μου πεις; Θα δεις τι έχει γίνει. Θα κατέβω κάτω σε κανένα μισάωρο να πιω καφέ.
Β’: Καλά, εγώ έχω δουλειά.
Α’: Θα τα πούμε.
Εξερχόμενη συνομιλία Αχιλλέας Μπέος (Α) με Θανάση Κανελλόπουλο (Β)
Α: Μου ‘στειλε μήνυμα ο Πατέρας.
Β: Τι μήνυμα στο, κινητό;
Α: Με τον Κακέτση.
Β: Με τον Κακέτση, μάλιστα ναι.
Α: Οτι δεν έχει δώσει αυτός καμία κασέτα και να ψαχτώ αλλού, κι ότι έχω πρόβλημα μαζί του. Και του πα του Κακέτση, πές του ότι αυτός κυκλοφορεί με μπράβους. Οτι πρόβλημα έχω εγώ μαζί του, έχει κι αυτός μαζί μου.
Β: Τι σου είπε το δεύτερο, να…;
Α: Οτι πες του ότι έχει πρόβλημα μαζί μου ότι θα έχει πρόβλημα, και του είπα εγώ του Κακέτση να του πει ότι, ότι πρόβλημα θα έχω εγώ μαζί του θα έχει κι αυτός μαζί μου.
Β: Σου είπε ότι έχεις πρόβλημα εσύ μαζί του.
Α: Οτι έχω πρόβλημα ρε παιδί μου, είναι έμμεσα απειλή ότι να προσέχω.
Β: Το κατάλαβα, ναι.
Α: Να προσέχω, κατάλαβες; Και του πα πες του το ίδιο ισχύει, αλλά εγώ πες του είμαι άντρας, ότι και να γίνει αυτά που ξέρω και έχω κάνει μαζί του, τα κρατάω για πάρτη μου (ακατάληπτο) για αλητείες μιλάμε, για διαιτητές, για αυτά, ότι εγώ του χρωστάω σ’ αυτόν που ανέβηκα Α’ Εθνική, ότι έπαιρνα 500.000 στη Β’ Εθνική και παίρνω 5.000.000 τώρα, μιλάμε (ακατάληπτο) πράγματα, και του είπα πες του ότι αν με βοήθησε μια φορά να φέρει τον άνθρωπο μπροστά. Εγώ εκμεταλλεύτηκα το όνομά του (ακατάληπτο) τίποτε άλλο δεν έκανε για μένα, αντίθετα εγώ του κανα πολλά πράγματα τα οποία τα κρατάω για μένα.
Β: Μάλιστα. Τι να σου πω, έχει αποθρασυνθεί τελείως.
Α: Εχει χάσει τον έλεγχο…
Β: Ακριβώς, και δεν ξέρει τι κάνει τώρα.
Α: Και του λέω ρε Στηβ μου λέει, μου ορκίστηκε ρε συ Στηβ του λέω, δεν έχει τι να κάνει; Βγαίνει στο μπαλκόνι και μετράει τα αυτοκίνητα που περνάνε. Εχει τρελαθεί ο άνθρωπος. Μου λέει τον πρόδωσες. Εγώ του λέω; Αυτός προσπάθησε να με μειώσει μέσα σε ένα Δ.Σ. Με ένα προσωπικό μου πρόβλημα. Και τον έχει πειράξει αυτό.
Β: 18:30 η ώρα στο γραφείο θα είναι… γιατί μετά έχω να πάω σε μια δουλειά. Μην αργήσεις.
Α: Εντάξει 18:30
ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ από τον Χάρη (Β’) στον Αχιλλέα Μπέο (Α’)
Α’: Με πήρε ο Βεντούρης τηλέφωνο και μου λέει: «Θα στο δώσουμε το γήπεδο, μην ανησυχείς, αλλά μη βγάλετε ανακοίνωση στην εφημερίδα κι αυτά, γιατί φοβόμαστε.»
Άκου κάτι μ…. ρε! Του λέω: «Το φοβάσαι ρε Γεράσιμε; Ποιος να σου το πει; Τι να σου πούνε»; Το διανοείσαι αυτό ρε μ…..;
Β’: Είναι τρομερό ρε μ…., τίποτα. Ξέρεις τι ώρα ήρθε; Τώρα ήρθε! Έχασε ο Πανιώνιος και ήρθε τώρα! Εσύ, έχανε ο Πανιώνιος και ήσουνα από τις 7:30-08:00 το πρωί! Αυτή είναι η αξία η δικιά σου! Δεν θα κατέβεις κάτω; Θα κάτσεις όλη την εβδομάδα;
Α’: Θα κάτσω, γιατί γίνεται της π….. εδώ.
Β’: Από δουλειά;
Α’: Ναι, να ετοιμάσω εισαγγελείς, αστυνομία, αυτά. Δεχόμαστε απειλητικά τηλεφωνήματα, έτσι θα αφήσω την ομάδα;
Β’: Σωστό. Καλά κάνεις.
ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΟ από τον Νικολόπουλο (Β’), στον Αχιλλέα Μπέο (Α’)
Β’: Μπορείς να με βοηθήσεις εκεί στο θέμα του κυρίου Τσολακάκη; Έχεις την ευχέρεια;
Α’: Τι πρόβλημα έχεις;
Β’ Ο κύριος Κιντής την άλλη φορά αυθαίρετα, εμ πληρώναμε τον Πανιώνιο 220.000 και το έκανε 300.
Α’: Πώς το έκανε αυτό αυθαίρετα χωρίς τη συνδρομή σου;
Β’: Έτσι μόνος του. Το βρήκε τώρα ο κύριος Τσολακάκης και μου λέει: «Θέλω 300». Ρε π…, τι 300; Κι έχει γίνει της π…! Ζητάει να πούμε να κάνει κατασχέσεις και λοιπά. Του πέσαν όλοι και του λένε: «Ρε παιδιά, δεν γίνονται αυτά τα νούμερα.! Δεν υπάρχει τέτοιο νούμερο πουθενά!».
Α’: Το 300 πώς το έκανε;
Β’: Ο Κιντής;
Α’: Ναι
Β’ Εκβιαστικά.
Α’ Τι εκβιαστικά; Κι εγώ τώρα γράφω στο συμβόλαιο 400!
Β’: Ή μου τα δίνεις ή σου πετάω τις πινακίδες έξω
Α’: Κι εσύ το δέχτηκες;
Β’: Και τι έπρεπε; Να τους πετάξω; Και τι να κάνω τους πελάτες; Να γίνω ρεζίλι;
Α’: Κάτσε να το πάρω.
Β’: Πες του να βρει μια συμβιβαστική λύση και τέλος πάντων τέλος του μηνός να φύγω,
ας βάλει έναν άλλον, δεν με ενδιαφέρει ο Πανιώνιος. Αν θέλει να με κρατήσεις, ας με κρατήσει, αλλά τέλος πάντων είμαστε 25 χρόνια εκεί μαζί.
Α’: Άσε, θα τον πάρω τώρα και θα δούμε.
ΠΗΓΗ: sentragoal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...