Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Ανεβαίνει η θερμοκρασία τις επόμενες ημέρες στη Κύπρο



Λευκωσία: Το διήμερο που ακολουθεί αναμένεται να
είναι το θερμότερο μέχρι στιγμής για φέτος με τον υδράργυρο να αγγίζει ακόμη και τους 35 βαθμούς Κελσίου στο εσωτερικό. Όπως δήλωσε στο ραδιόφωνο του ΡΙΚ ο Λειτουργός της Μετεωρολογικής Υπηρεσίας, Μιχάλης Μούσκος προβλέπεται ότι αύριο η θερμοκρασία θα ανέλθει στους 34 βαθμούς στο εσωτερικό από 33 που αναμένεται για σήμερα. 

Μικρή πτώση της θερμοκρασίας αναμένεται από την Παρασκευή, κυρίως λόγω συννεφιάς, χωρίς να αποκλείεται το ενδεχόμενο λίγων τοπικών βροχών στη διάρκεια της ημέρας. 

Αλλαγή σκηνικού με περαιτέρω πτώση της θερμοκρασίας αναμένεται το Σαββατοκύριακο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...