Παρασκευή 29 Απριλίου 2011

Κοκκίνου: «"Είσαι τρελή; Τι βρίσκεις σε 15 χρόνια νεότερο;" έλεγα σε φίλη μου... Eίναι να μην σου τύχει»

Κοκκίνου: «"Είσαι τρελή; Τι βρίσκεις σε 15 χρόνια νεότερο;" έλεγα σε φίλη μου... Eίναι να μην σου τύχει»
Η Έλλη Κοκκίνου μίλησε για πρώτη φορά για τη σχέση της με τον Γιώργο Μπόγρη, την
διαφορά ηλικίας, αν σκοπεύει να ξαναπαντρευτεί και να κάνει δεύτερο παιδί! Για την διαφορά ηλικίας είπε χαρακτηριστικά: «Σε καμία περίπτωση δεν φανταζόμουν τον εαυτό μου με μικρότερο άντρα. Πριν από δυο χρόνια, το συζητούσαμε με μια φίλη μου εντελώς φιλολογικά και κάποια στιγμή θυμάμαι πως τη ρώτησα: «Ποια είναι η μεγαλύτερη διαφορά ηλικίας που είχες με έναν άντρα»; «Δεκαπέντε χρόνια μικρότερος» μου απάντησε εκείνη. «Είσαι τρελή; Τι βρίσκεις σε δεκαπέντε χρόνια νεότερο;» της είπα. «Και όμως είναι να μην σου τύχει» μου απάντησε εκείνη.Βέβαια τώρα η αντίδρασή της είναι διαφορετική.
Από πότε άραγε η Έλλη Κοκκίνου άρχισε να σκέφτεται θετικά το ενδεχόμενο μια σχέσης με τον Γιώργο; «Περίπου στο δίμηνο μετά την πρώτη μας επαφή» είπε η τραγουδίστρια. Όσο για το ενδεχόμενο ενός δεύτερου παιδιού η Έλλη δήλωσε: «Θέλω, πολύ. Δεν ξέρω όμως αν θα τα καταφέρω». Ενώ αν θα ξαναπαντρευόταν η τραγουδίστρια τόνισε: «Αυτό δεν το ξέρω. Το γάμο τον έκανα. Δεν ξέρω πώς θα τα φέρει η ζωή και αν θα ξαναπαντρευτώ ποτέ». Πέρασε ένα δύσκολο χρόνο. Αντιμετώπισε ένα διαζύγιο από τη μία, αλλά και μια νέα σχέση (σ.σ. με το νεαρό μπασκετμπολίστα Γιώργο Μπόγρη), λίγο ασυνήθιστη για τα συμβατικά πρότυπα της ελληνικής showbiz. Είχε κάποια τακτική στο πώς θα χειριστεί δημόσια τα όσα της συνέβησαν;
«Όχι. Κάθε άλλο. Δεν το οργάνωσα και δεν οργανώνω ποτέ το πώς θα διαχειριστώ δημοσίως οτιδήποτε συμβαίνει στην προσωπική μου ζωή. Είμαι πάντα ο εαυτός μου. Όπως άλλωστε ήμουν και τώρα, δεν κρύφτηκα. Βγήκα και είπα κάποια πράγματα και αυτό το σεβάστηκαν τα περισσότερα μέσα ενημέρωσης. Μου το έδειξαν με τον τρόπο τους. Γενικά, τα media δεν έχουν κανιβαλίσει και δεν έχουν φτηνύνει καμία στιγμή της ζωής μου. Γι’ αυτό και έχουμε έναν αλληλοσεβασμό με όλους τους ρεπόρτερ» είπε χαρακτηριστικά η Έλλη Κοκκίνου στο DOWN TOWN.
 



gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...