Τρίτη 5 Απριλίου 2011

11.500 τόνοι ραδιενεργού νερού στον Ειρηνικό Ωκεανό



Στη θάλασσα θα ρίξει η
Tepco, η εταιρεία που διαχειρίζεται τον πυρηνικό σταθμό της Φουκουσίμα, 11.500 τόνους νερού με … ραδιενέργεια, το οποίο έχει συγκεντρωθεί στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου. Ο εκπρόσωπος της εταιρείας υποστήριξε ότι πρόκειται για ελαφρώς ραδιενεργό νερό.
«Δεν έχουμε άλλη επιλογή από το να απορρίψουμε αυτό το μολυσμένο νερό στη θάλασσα ως μέτρο ασφαλείας», τόνισε ο εκπρόσωπος της ιαπωνικής κυβέρνησης Γιούκιο Εντάνο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...