Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Σε εξέλιξη η δίκη για τη δολοφονία Χατζηκωστή


Σοκ είχε προκαλέσει στην κοινωνία της Κύπρου, αλλά και
ερωτήματα για τα κίνητρα των δολοφόνων η δολοφονία του διευθύνοντος συμβούλου του συγκροτήματος "ΔΙΑΣ", Άντη Χατζηκωστή, στις 11Ιανουαρίκου του 2010.

"Εγώ και οι κατηγορούμενοι γνωρίζουν την πραγματική αλήθεια για το φόνο του Αντη Χατζηκωστή, και ο μόνος που ακούει εδώ (στο Δικαστήριο) παραμύθια είμαι εγώ πάλι", υποστήριξε ενώπιον του Κακουργιοδικείου Λευκωσίας ο Γιώργος Χριστοδούλου Ζαβράντωνας, απαντώντας σε παρατήρηση του συνήγορου Μιχαλάκη Κυπριανού ότι λέει παραμύθια πως οι κατηγορούμενοι είναι αναμεμειγμένοι στον εκ προμελέτης φόνο του διευθύνοντος συμβούλου του συγκροτήματος "Δίας", Άντη Χατζηκωστή.

Το έγκλημα διαπράχθηκε με δύο πυροβολισμούς κυνηγετικού όπλου -από κοντινή απόσταση- στις 11 Ιανουαρίου 2010 νωρίς το βράδυ έξω από το σπίτι του θύματος στην Έγκωμη. Κατηγορούμενοι για το φονικό είναι οι Ανδρέας Γρηγορίου, 33 χρόνων, από το Τσέρι, Τάσος Κρασοπούλης, 37 χρόνων από τα Πέρα Ορεινής, η αδελφή του Έλενα Σκορδέλλη, 42 χρόνων και Γρηγόρης Ξενοφώντος, 29 χρόνων από τη Λευκωσία.

Προηγήθηκαν οι αντεξετάσεις από τον Μιχάλη Πική, δικηγόρο του πρώτου κατηγορούμενου και τον Μάριο Γεωργίου, δικηγόρο του δεύτερου κατηγορούμενου, οι οποίοι όπως και ο κ. Κυπριανού σχολίασαν το παρελθόν του μάρτυρα, ο οποίος διέπραξε ανθρωποκτονία, κλοπή χειροβομβίδων, εμπόριο όπλων και είχε φυτεία κάνναβης.

Απαντώντας ο μάρτυρας σε παρατήρηση του κ. Κυπριανού ότι ουδέποτε ο πρώτος κατηγορούμενος του είπε να δολοφονήσουν τον Αντη, είπε: "Ο Γρηγορίου μου έκανε πρόταση για τον Αντη και αμέσως το ανέφερα στον Αλέξη Μαυρομιχάλη. Όπως μου είπε ο κατηγορούμενος, την εκτέλεση θα την έκανε ο Φάνος (Χατζηγεωργίου), εκείνος που έδωσε κατάθεση παραδοχής για συμμετοχή στο έγκλημα και είναι μάρτυρας στην υπόθεση αυτή. Εμαθα ότι μίλησε για το φόνο ο Φάνος γιατί όπου πήγαινα το έλεγαν όλοι, είχε πάρει μεγάλη δημοσιότητα το θέμα".

"Τι άνθρωπος ήταν ο Φάνος;" ρώτησε ο συνήγορος και ο Ζαβράντωνας απάντησε πως δεν γνώριζε τι άνθρωπος είναι. Ο μάρτυρας πρόσθεσε πως όλα όσα είπε είναι αλήθεια και ότι δεν έχει κανέναν απολύτως λόγο να πει ψέματα. Εξάλλου, ο συνήγορος παρατήρησε ότι ο μάρτυρας δημιούργησε μόνος του ένα σενάριο με παραμύθια, εμπλέκοντας τους κατηγορούμενους για να βοηθήσει την Αστυνομία όπως τη βόλευε, σε μια περίοδο που η φήμη της βρισκόταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα και ήθελε πάση θυσία να εξιχνιάσει το συγκεκριμένο έγκλημα. Η απάντηση του μάρτυρα ήταν: "Εγώ και οι κατηγορούμενοι γνωρίζουν την πραγματική αλήθεια και ο μόνος που ακούει εδώ μέσα παραμύθια είμαι μόνο εγώ".

Ο κ. Κυπριανού, ρώτησε στη συνέχεια τον Ζαβράντωνα, αν συμφωνεί πως τα αίτια του φόνου του Άντη ήταν ο τζόγος. Ο τελευταίος αρνήθηκε ότι τα αίτια ήταν ο τζόγος και πρόσθεσε ότι ο συνήγορος δεν σέβεται το θύμα. "Εγώ σέβομαι τον νεκρό -ανταπάντησε ο κ. Κυπριανού- και προσπαθώ να ανακαλύψω την αλήθεια, εσύ τι λες;" "Τι να πω;" αποκρίθηκε ο μάρτυρας.

Τέλος, ο μάρτυρας δήλωσε: "Πιστεύω πως το έγκλημα είναι αποτρόπαιο, άλλοι δεν το πιστεύουν. Γνώριζα δυόμισι μήνες πριν ότι θα εδολοφονείτο ο Άντης και από ποιους, δεν γνώριζα όμως πού έκρυβαν τα όπλα. Αν προειδοποιούσα έστω και με ένα ανώνυμο τηλεφώνημα την Αστυνομία, ίσως να μην γινόταν ο φόνος. Αυτό ήταν το μεγάλο μου λάθος και ζητώ συγγνώμη από την οικογένεια του θύματος. Μακάρι με τη μαρτυρία μου να βοηθήσω να τιμωρηθούν οι ένοχοι".

Η αντεξέταση του μάρτυρα Γιώργου Ζαβράντωνα θα συνεχιστεί από το συνήγορο του τέταρτου κατηγορούμενου.



Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...