Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Ακινητοποιημένα την Τρίτη όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς




 Συνέχιση των κινητοποιήσεων με 24ωρη απεργία αποφάσισαν τα
συντονιστικά όργανα των εργαζομένων σε όλα τα μέσα μεταφοράς για την Τρίτη, ημέρα ψήφισης του νομοσχεδίου για την αναδιάρθρωση των αστικών συγκοινωνιών στη Βουλή.
Την Τρίτη 15 Φεβρουαρίου μετρό, ηλεκτρικός σιδηρόδρομος, λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ δεν θα κινηθούν, ενώ οι εργαζόμενοι θα πραγματοποιήσουν στις 16:00 το απόγευμα πορεία προς την Βουλή.
Στο μεταξύ, από τη Δευτέρα ισχύουν οι νέες αυξημένες τιμές στα εισιτήρια του προαστιακού. Στο αστικό μέρος, το εισιτήριο εξομοιώνεται με αυτό των υπολοίπων Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και από 1 ευρώ πηγαίνει στο 1,40.

Πηγές: ΑΠΕ-ΜΠΕ, news.in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...