Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

«Το Μαράκι μου είπε να δείξω επιτέλους τον εαυτό μου»


«Το Μαράκι μου είπε να δείξω επιτέλους τον εαυτό μου»

«Δεν έχω πει ποτέ ψέματα για την προσωπική μου ζωή και τις επιλογές μου...
Για τις επιλογές μου έχω πάρει ένα δρόμο και στο παρελθόν είχα συντρόφους που αγάπησα πολύ», είπε ο Φώτης Σεργουλόπουλος στην εκπομπή «Βραδυ».
Ο παρουσιαστής δεν δίστασε να αποκαλύψει πως είναι 47 ετών και τόνισε: «Δεν θα υπήρχε μεγαλύτερο μαρτύριο από το να κρύβομαι και να λέω ψέματα. Για την προσωπική μου ζωή και τις επιλογές μου μέχρι τώρα έχω πάρει ένα δρόμο και δεν ήθελα ποτέ να πω ψέματα. Είχα συντρόφους στο παρελθόν πάρα πολύ καλούς που τους αγαπούσα.

Οι άνθρωποι πρέπει να ζουν ελεύθεροι και να αποφασίζουν στη ζωή ποιόν δρόμο θα ακολουθήσουν και υπάρχει τίμημα», είπε ο παρουσιαστής και πρόσθεσε: «το θέμα είναι τι αντέχεις να πληρώσεις. Εγώ αυτό που αντέχω να πληρώσω είναι να αισθάνομαι καλά με τον εαυτό μου, να μην έρθει κανείς να μου πει "έτσι πρέπει να είσαι γιατί κοινωνικά έτσι πρέπει να είσαι"» και συνεχίζει:

«Δεν νομίζω πως θα ήθελα να έχω ζήσει την ζωή μου διαφορετικά. Δεν με ενδιαφέρει αν κάποιος πει μια βρωμοκουβέντα για μένα γιατί δεν θα κάνω παρέα μαζί του», ενώ για την Μαρία Μπακοδήμου είπε: «Ας μην κάνω ποτέ τηλεόραση χωρίς την Μαρία, δεν με αφορά. Έχω αποδείξει ποιος είμαι και τι μπορώ να κάνω... Το Μαράκι μου, όμως, το γουστάρω και το αγαπάω και εκείνη μου είπε να δείξω επιτέλους τον εαυτό μου».

newsday.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...