
Το ποσοστό ανεργίας ανάμεσα στους νέους που πήραν πρόσφατα το πτυχίο τους στη Βρετανία είναι το
μεγαλύτερο των τελευταίων 17 χρόνων αγγίζοντας το 8,9% . Υψηλότερο ποσοστό ανεργίας στη χώρα ήταν το 11,6% το 1993.
Τον Ιανουάριο του 2010, 21.000 φοιτητές που αποφοίτησαν μέσα στο 2009 βρίσκονταν σε αναζήτηση εργασίας, αποκαλύπτει η έρευνα.
Μέσα σε ένα χρόνο, το ποσοστό ανεργίας ανάμεσα στους πρόσφατα αποφοιτήσαντες φοιτητές έφτασε από 7,9% σε 8,9%. Τα άσχημα αυτά ποσοστά συμπίπτουν με την ύφεση της βρετανικής οικονομίας την περίοδο 2008-2009.
Αντίθετα, όσοι έχουν σπουδάσει Νομικά, Γεωγραφία και Ψυχολογία πλήττονται λιγότερο με ποσοστά ανεργίας 6,2%, 7,4% και 8,3% αντίστοιχα.
newsbomb.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου