Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Χρυσό μετάλλιο για τον Κοσμίδη


Χρυσό μετάλλιο για τον Κοσμίδη

Το χρυσό μετάλλιο στις ασκήσεις εδάφους κατέκτησε ο Λευτέρης Κοσμίδης στο
Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, που διεξάγεται στο Μονπελιέ της Γαλλίας.

Ο Έλληνας πρωταθλητής εκτέλεσε με μεγάλη επιτυχία το πρόγραμμά του και οι κριτές τον βαθμολόγησαν με 15,766. Δεύτερος στο αγώνισμα ήρθε ο Λευκορώσος Ντιμίτρι Μπαρκαλάου, συγκεντρώνοντας 15,300 βαθμούς ενώ το χάλκινο μετάλλιο κατέληξε στον Αλεξάντερ Σατίλοφ από το Ισραήλ με 15,166.

Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...