Σελίδες

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

VIDEO: Η πρεμιέρα της Ελένης Μενεγάκη

VIDEO: Η πρεμιέρα της Ελένης Μενεγάκη

Πρεμιέρα για τη νέα σεζόν έκανε στη 13:00 η Ελένη Μενεγάκη.
Η παρουσιάστρια λαμπερή όσο ποτέ αλλά εμφανώς αγχωμένη για πρώτη φορά μετά από 16 χρόνια καλησπέρισε αντί
να καλημερίσει τους τηλεθεατές και ζήτησε συγνώμη αν μπερδευτεί και από συνήθεια τους ευχηθεί "καλημέρα".
"Γεια σας! Kαλώς μας ήρθατε και καλώς σας ήρθαμε. Τρελές αλλαγές! Ποιος το περίμενε πριν από μια εικοσαετία, ότι ένα πρωινό δεν θα με ξαναβλέπατε, αλλά ένα μεσημεριανό θα με βλέπετε πια, ελπίζω και το εύχομαι! Το πόσο δύσκολο μου είναι ακόμα να συνηθίσω ότι δεν μπορώ να σας λέω καλημέρα. Αν με ακούσετε να το λέω μην με παρεξηγείτε, θέλω τον χρόνο μου. Ελπίζω ο δικός μου χρόνος να συντονιστεί με τον δικό σας! Να ξέρουμε ότι το μεσημέρι θα είμαστε μαζί".
mesa_menegaki_5600
Για τον τίτλο της εκπομπής ανέφερε ότι προέκυψε διότι από τον προηγούμενο τίτλο έβγαλαν τον «Καφέ» που δεν κολλούσε και έμεινε το «Ελένη».
"Δεν τα αλλάζουμε και όλα. Αυτά που αγαπάμε και αυτά που ξέρουμε δεν τα αλλάζουμε. Δεν αλλάζουμε το ύφος της εκπομπής, τον χαρακτήρα μας... ποτέ και για κανένα λόγο! Και κυρίως δεν θα αλλάξουμε τον σκοπό να περνάμε καλά, να γελάμε και λίγο και να κάνουμε τη ζωή μας πιο εύκολη".
mediagate.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου