Σελίδες

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Έκλεισε ο ΟΚΑΝΑ στον Πειραιά

Έκλεισε ο ΟΚΑΝΑ στον Πειραιά

Παρελθόν αποτελεί πλέον ο ΟΚΑΝΑ στο κέντρο του Πειραιά, καθώς
σε εκδήλωση που έγινε το πρωί στηνπλατεία Τερψιθέας, παρουσία του υπουργού ΥγείαςΑνδρέα Λοβέρδου και του δημάρχου Πειραιά ΒασίληΜιχαλολιάκου, επισφραγίστηκε ο τερματισμός της λειτουργίας του οργανισμού.
Ο σχεδιασμός προβλέπει την επαναλειτουργία της μονάδας στο Γενικό Κρατικό Νοσοκομείο Νίκαιας, για την οποία όμως υπάρχουν αντιδράσεις.
Πάντως, η απομάκρυνση του ΟΚΑΝΑ από το κέντρο του Πειραιά, ήταν χρόνιο αίτημα όλων των φορέων της πόλης.
ΠΗΓΗ: epikaira.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου