Σελίδες

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

«Ψάρευαν» αρχαίους αμφορείς!


Το τερπνόν  μετά του ωφελίμου συνδύαζαν  δυο αλλοδαποί κάποιας ηλικίας,  που
έκαναν τις διακοπές τους  στις Σποράδες αλλά οι καταδύσεις  τους δεν γίνονταν απλώς για  λόγους αναψυχής… Στόχος τους  ήταν να ανασύρουν από τον βυθό ενάλια αρχαία αντικείμενα!

Οι δύο Ολλανδοί ηλικίας 60 και 63 χρόνων, θα πρέπει να κατάλαβαν ότι η Ελλάδα δεν είναι και τόσο… «μπανανία» όσο φαντάζονταν, όταν αναδύθηκαν στην επιφάνεια στην θαλάσσια περιοχή «Αγνώντα» της Σκοπέλου και βρέθηκαν πρόσωπο με πρόσωπο με άνδρες της τοπικής Λιμενικής Αρχής οι οποίοι τους φόρεσαν χειροπέδες!

Ως την  στιγμή της σύλληψής τους, οι  δύο αλλοδαποί άνδρες είχαν καταφέρει να… «ψαρέψουν» από το βυθό συνολικά 19 σπασμένα κομμάτια από αρχαίους αμφορείς, τα οποία βρέθηκαν στην κατοχή τους και, προφανώς, δεν σκόπευαν να σταματήσουν! Οι δυο Ολλανδοί μεταφέρθηκαν στο Λιμεναρχείο Βόλου όπου κρατούνται και θα παραπεμφθούν στον εισαγγελέα της πόλης μόλις ολοκληρωθεί η δικογραφία για αρχαιοκαπηλία που σχηματίζει σε βάρος τους το Υπολιμεναρχείο Σκοπέλου.



protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου