Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

"Φρένο" σε τρένα και προαστιακό την Τετάρτη



Απεργιών συνέχεια την Τετάρτη, αφού δε θα κυκλοφορήσουν τα τρένα του ΟΣΕ και του Προαστιακού, καθώς η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών αποφάσισε να συμμετάσχει στην 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση που έχει εξαγγείλει η ΓΣΕΕ για τις 5 Οκτωβρίου.

Αφορμή των κινητοποιήσεων είναι η εργασιακή εφεδρεία που προωθεί η κυβέρνηση και η οποία όπως αναφέρει η ΠΟΣ, ρίχνει στον προθάλαμο των απολύσεων χιλιάδες εργαζόμενους.

protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...