Απεργιών συνέχεια την Τετάρτη, αφού δε θα κυκλοφορήσουν τα τρένα του ΟΣΕ και του Προαστιακού, καθώς η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών αποφάσισε να συμμετάσχει στην 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση που έχει εξαγγείλει η ΓΣΕΕ για τις 5 Οκτωβρίου.
Αφορμή των κινητοποιήσεων είναι η εργασιακή εφεδρεία που προωθεί η κυβέρνηση και η οποία όπως αναφέρει η ΠΟΣ, ρίχνει στον προθάλαμο των απολύσεων χιλιάδες εργαζόμενους.
protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου